Vertrekdag

29 november 2015 - Lusaka, Zambia

Het is zondagmiddag 14.45 en we hebben net de koffers etc. in de auto gelegd. Rianne en Erik zijn vanmorgen nog op zoek geweest naar het Lusaka Health Institude. Daar heeft Erik vorige keer geholpen bij andere nederlanders die een opleiding voor verpleegsters hielpen met een computerlokaal. Ze hebben nog steeds contact met een van de mensen van toen. Zij kunnen niet meer terug en Erik heeft beloofd foto's te maken voor hen. Helaas is alles gesloten en is die actie niet gelukt. Heel spijtig.
Angelique en ik hebben ondertussen ingepakt. We hebben duidelijk meer souvenirs dan we op de heenweg spullen hadden . Alles zit boordevol en we moeten nog twee dozen met spullen apart inchecken straks. Maar we gaan niet over de 120 kg en daar gaat het maar om.
Nu is het tijd nog even te relaxen bij het zwembad. Dan vroeg eten en om 18 uur naar het vliegveld. De chauffeur van het verhuurbedrijf is gisteravond ingevlogen en we hebben hem vanmorgen ontmoet. Hij rijdt mee naar het vliegveld en neemt daar de auto over.
we zijn er klaar voor en hoeven alleen nog af te tellen.
Zojuist de eerste afspraak in Nederland gemaakt. We gaan naar Milans verjaardag en eten morgen bij Ilona en Peter. Het leven gaat gewoon door :-)

1. Miriam:
    30 november 2015
    Hele goede terugreis! Zie jullie met Sinterklaas!
  2. Miriam:
    30 november 2015
    Hele goede terugreis! Zie jullie met Sinterklaas!
  3. Astrid en Maarten Huisman:
    30 november 2015
    We hebben jullie dagelijks gevolgd.
    Wat een geweldige reis en bedankt voor de dagelijkse verslagenen foto's.

Groetjes Astrid en Maarten
  4. Aanton van der Meij:
    30 november 2015
    Hoi Toon en familie. Els en ik hebben met veel belangstelling jullie prachtige reis gevolgd. Indrukwekkend en we
    hebben genoten. Veel strekte in het kikkerlandje.
    Groet Anton van der Meij.