Klaar voor de start !

31 oktober 2015 - Houten, Nederland

Morgenmiddag is het zover. Om 13 uur haalt René ons op en brengt ons naar Düsseldorf Airport. We gaan op weg naar Zambia en Malawi. Dankzij veel gulle gevers kunnen we allereerst naar Solar Money in Lusaka. Daar liggen maar liefst zo'n 320 solar lampen op ons te wachten. Die mogen we gaan uitdelen dankzij alle mensen die zo gul geld hebben overgemaakt ! Heel hartelijk dank daarvoor.  Verder puilen onze koffers en tassen uit van de knuffels en het speelgoed dat we ook mogen weggeven daar. Ook daarvoor veel dank. We zullen zorgen dat het goed terecht komt. Van alles wat we doen maken we foto's, zodat jullie het allemaal kunnen volgen via dit blog of Facebook.

We hebben er zin in !   De eerste koffers

1. Ewald van Kouwen:
    Veel plezier!!!!
  2. Leentje Derks-van Vlijmen:
    Van harte wens ik jullie een goede reis, een fijn verblijf daar en een behouden thuiskomst: fantastisch dat jullie dit doen!
    Hartelijke groet, Leentje
  3. Miriam:
    31 oktober 2015
    Heel veel plezier en succes! Maak er met elkaar een mooie reis van!
  4. Aanton van der Meij:
    Hoi luitjes. Een hele goede reis en ga er van genieten. Ik ga jullie met belangstelling volgen. Groet Anton
  5. Guus en José:
    31 oktober 2015
    Wij wensen jullie een hele fantastische reis. Geniet ervan!!