We zijn in Zambia

2 november 2015 - Lusaka, Zambia

Vannacht om 3 uur waren we in Dubai.
Daar hebben lekker luxe ontbeten. Je weet maar nooit wat er daarna komt.
Om 6.30 zijn we weer vertrokken. De zon was al lang op natuurlijk. De lokale tijd is 3 uur later.
Na nog eens 7, 5 uur vliegen ware we om 15.30 uur lokale tijd in Lusaka.
Steriah en Paul van Greenhill waren op het vliegveld. Een zeer uitgelaten weerzien. Gelukkig waren ze met een busje en konden zij ons naar het backpackers hotel brengen. Onderweg begon het te regenen en zij waren helemaal blij." Jullie hebben ons tegen gebracht " . Een groot contrast met Nederland Van de autoverhuur kregen we bericht dat er vertraging was. Inmiddels is de auto gearriveerd in Lusaka. Maar ze zijn hem eerst wassen. Hij komt helemaal uit Windhoek. Ze leveren hem niet vuil af .
Het is hier natuurlijk stikdonker.
Morgen gaan we naar Greenhill. Als we Steriah en Paul mogen geloven wordt dat een hele happening.
Verder moeten we morgen de Solar Lights ophalen. Het wordt dus een drukke dag.
We zijn erg happy er te zijn en zo ontvangen te worden, maar nu eerst goed slapen.
We hebben niet veel nachtrust gehad.