Flatdogs 2e dag

8 november 2015

Vannacht hebben we prima geslapen, maar we moesten vroeg op. Om 6 uur stond onze chauffeur klaar met de jeep voor onze eerste gamedrive. De zon is dan al op en de temperatuur is aangenaam, zeker met een beetje wind. We zijn het park in gegaan en hebben veel dieren gespot. De foto' s vertellen het verhaal. Om 10 uur waren we terug en hebben we in de tuin van het restaurant ontbeten. Daarna zijn we van het chalet verhuisd naar het Croc's Nest.
Daar werden we opgewacht door onze privé bewaker Kennedy, die er altijd zal zijn als wij weg zijn en die ons 's-avonds begeleid in het park hier. Maar dat laatste is niet echt nodig, want er staat een walkie-talkie en we kunnen zo de receptie bereiken en alles bestellen wat we willen. Ook de was wordt voor ons gedaan.
we hebben een eigen zwembad met uitzicht op de rivier. Het hele gebouw is van tenrdoek en staat 1,5 meter boven de grond. We zitten hier prachtig. Eigenlijk niet goed voor de eerste week, want beter dan dit kan het niet worden. Morgen vieren we hier de verjaardag van Rianne.
Om 15.30 is de volgende gamedrive en nu deels in het donker. Om 20 uur zijn we dan terug voor het diner.
verder vandaag veel foto's want die zeggen meer.

1. René:
    8 november 2015
    Ohhhhh, dat wil ik ook
  2. Leo:
    9 november 2015
    Rianne, v. H.G. en de anderen ook een fijne dag.
  3. Audrey:
    9 november 2015
    Prachtige foto's. Maar wat doet Lieke nou op de Peel ;-)