laatste dag in Lusaka

4 november 2015 - Lusaka, Zambia

Hallo bloglezers,

Vandaag was de laatste dag in Lusaka. We heben allemaal redelijk goed geslapen, ondanks dat het erg gewaaid heeft en er wat regen gevallen is.
Als we opstaan merken we dat voor de tweede nacht geen stroom is geweest. Dus ook onze telefoons niet opgeladen zijn. Je ziet dus gelijk dat stroom hier niet gewoon is, maar beperkt en dus niet altijd aanwezig.
Na weer een lekker gezond ontbijt, zijn we Lusaka in gegaan om opnieuw geld te pinnen, en eindelijk de solar lampen op te halen.
Alles lag klaar voor ons en voor een redelijke prijs. Ook hebben we twee parasols gekregen en twee kleine lampjes voor eigen gebruik.
Omdat zij erg enthousiast zijn over onze aktie, hebben wij meer lampen mee gekregen, dus veel mensen blij kunnen maken.
Nadat we alles hebben ingeladen rijden we na wat boodschappen te hebben gedaan via een" toeristische " route, naar onze verblijfplaats terug.
Dan wordt het tijd dat we onze tenten op de auto gaan uitklappen, en zien of wij het ook doen zoals we eerder op een filmpje hebben gezien. Dat was best even puzzelen. Maar nu weten we hoe het moet en kunnen we morgen met gerust hart onze reis vervolgen.
Lieke